Odbor stavební a správy majetku (budovy, haly, stavby)
1/ Odbor stavební
- vede evidenci přijatých a odeslaných písemností, týkajících se stavebního odboru
- vede archiv domů podle čp. , průběžně doplňuje, zajišťuje fotodokumentace a výkresové dokumentace
- vyřizuje záležitosti, týkající se katastrálního území městské části, vyjadřuje se k dělení a scelování parcel
- zajišťuje provozuschopnost zařízení, zřízených městskou částí • zajišťuje rozvoj, opravy a údržbu bytového a nebytového fondu městské části
- provádí terénní činnosti, provádí místní šetření v oblasti stavební
- provádí poradenskou a konzultační činnost v oblasti územního řízení a stavebního zákona
- připravuje podklady pro provádění výběrových řízení, týkajících se investičních a neinvestičních akcí městské části
- zabezpečuje agendu spojenou se zadáváním zakázek a podílí se na výběru nejvhodnější nabídky
- zodpovídá za správné stanovení výše předpokládané ceny zakázky, za věcnou a odbornou správnost vymezení předmětu zakázky, za účelné, efektivní a hospodárné vynaložení finančních prostředků za zakázku
- projednává investiční akce s nadřízenými orgány, zadává vypracování projektové dokumentace k investičním akcím městské části a doplňuje ji o vyjádření orgánů státní správy a správců sítí • u investičních akcí sleduje, vede záznamy a zabezpečuje projektovou přípravu, inženýring, smlouvy, termíny, financování a fakturaci
- žádá o vydání stavebního povolení a kolaudaci dokončených staveb
- provádí technický dozor a kontrolu realizace prováděných investičních akcí a oprav
- vede seznam všech investičních akcí financovaných městskou částí
- vede evidenci o nedokončených investičních akcích hrazených z rozpočtu městské části
- vede evidenci veškeré dokumentace jednotlivých investičních akcí
- po dokončení investičních akcí a po kolaudaci zajišťuje převod investic protokolárně do hmotného investičního majetku a zajišťuje odstranění vad a nedodělků
- zajišťuje věcnou i finanční kontrolu předkládaných faktur v oblasti investiční výstavby i neinvestiční výdajů, týkajících se stavebních záležitostí • v rámci odboru vyřizuje podněty a stížnosti občanů
- zajišťuje pravidelné prohlídky kotelen ve stanovených termínech a revize zařízení svěřených objektů / elektro, plyn, hromosvody, hasičské přístroje atd./ včetně odstranění vad
2/ správa majetku (budovy, haly, stavby)
- vede evidenci veškerého nemovitého majetku / budovy, haly, stavby/ včetně kontroly podle LV v katastru nemovitostí - vede evidenci smluv o zřízení věcného břemene a zabezpečuje agendu, - spojenou s uzavíráním smluv
- provádí inventarizaci nemovitého majetku – inventurní soupisy a přehledy pro MHMP, sleduje přírůstky a úbytky nemovitého majetku a jeho ocenění
- ve spolupráci s odborem smluv, daní a poplatků sleduje a kontroluje využití obecního majetku včetně nebytových prostor
- připravuje podklady pro projednávání záměrů o nakládání s obecním majetkem
- připravuje ve spolupráci s odborem smluv, daní a poplatků podklady na pronájem obecního majetku
- provádí vyvěšování záměrů pronajmout nebo prodat obecní majetek na základě usnesení ZMČ.
- připravuje veškeré náležitosti, týkající se kupních smluv, včetně jejich uzavření a podání Magistrátu hl.m.Prahy ke schválení a podání návrhu na vklad na KÚ.
Typ | Název souboru | Velikost |
---|---|---|
PDF_žádost o povolení vjezdu vozidel nad 7 tun.pdf | 186.36 kB | |
Žádost_povolení vjezdu vozidel nad 7 tun.doc | 57.5 kB |